Diagnostyka ROW-02

Sterownik dwukanałowy
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: ndz paź 24, 2021 11:46 am Spróbuj proszę z hotspotem lub innym routerem.
Połączyłem urządzenie do acess pointa który udostępnia internet od rutera ASUS. Dalej jest ten sam problem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wcześniej był podłączony do ASSUS-a ? Ten drugi AP działa w trybie bridge czy sieć jest za NAT-em (tryb routera) ?
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: ndz paź 24, 2021 5:27 pm Wcześniej był podłączony do ASSUS-a ? Ten drugi AP działa w trybie bridge czy sieć jest za NAT-em (tryb routera) ?
Tak wcześniej łączył się bezpośrednio przez Asusa.
Ten drugi jest w trybie AP (acces point). Nie ma nata. Jest w tej samej podsieci. Załączone zdjęcie.
Załączniki
D3B02B6E-D703-4654-ABE9-B372E06FE04F.jpeg
D3B02B6E-D703-4654-ABE9-B372E06FE04F.jpeg (517.41 KiB) Przejrzano 684 razy
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

A zrób restart routera Asus.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: sob paź 23, 2021 2:30 pm Moduł się raczej nie zawiesza tylko traci połączenie z serwerem. Postaw jakiś tymaczasowy access point lub użyj hotspota.
Podłączyłem AP do innego rutera - inny dostawca internetu. Jest to samo, dalej ten sam problem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

ROW traci połączenie z routerem i już się więcej nie łączy ? AP ma port WAN ?
Jaki jest dokładny objaw. Nagraj jakieś wideo. Wrzuć screeny-y.
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: ndz paź 24, 2021 8:39 pm ROW traci połączenie z routerem i już się więcej nie łączy ? AP ma port WAN ?
Jaki jest dokładny objaw. Nagraj jakieś wideo. Wrzuć screeny-y.
Po restarcie ROW, urządzenie na chwile (1 minuta może mniej) łączy się z siecią i rozłącza się.
Takie mam wrażenie, ze to ROW zrywa połączenie i nie nawiązuje go ponownie. Po zerwaniu połączenia zrestartowałem AP ale ROW nie nawiązał połączenia ani na chwile.

AP ma port LAN . To jest proste urządzenie do udostępniania transmisji WIFI: linksys wap54g.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Poszukaj czegoś z WAN-em. WAN wepnij w LAN sieci domowej. Jak to nic nie zmieni to przetestuj hotspot. Jak nie masz hotspota to zabierz ROW do znajomego i tam testowo podepnij. Jak to nic nie zmieni to sprzęt do wymiany.
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: ndz paź 24, 2021 10:17 pm Poszukaj czegoś z WAN-em. WAN wepnij w LAN sieci domowej. Jak to nic nie zmieni to przetestuj hotspot. Jak nie masz hotspota to zabierz ROW do znajomego i tam testowo podepnij. Jak to nic nie zmieni to sprzęt do wymiany.
Mogę podłączyć do innego routera LTE bezpośrednio do WIFI przez którego teraz łączył się ROW za pośrednictwem AP.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie rozumiem
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-02”