ZAMEL - ZAPROSZENIE DO TESTÓW mROW-02 :)

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Patryk pisze: pt lip 23, 2021 9:21 pm Dla Was @pzygmunt i @klew nawet dostęp do swojego konta.
Harmonogram ID2908
svr20


Kiedy dokładnie się harmonogram nie wykonał? Obecnie wszystkie zaplanowane wykonania zakończyły się powodzeniem. Harmonogram, który masz ustawiony nie wykonuje się w piątki i w soboty.
Awatar użytkownika
Goral64
Posty: 3132
Rejestracja: pt gru 27, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie
Kontakt:

To już 3 zgłoszenie problemu... Hmmm...
Widzimy się na Supla Offline Party Season 2 :D

Obrazek
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Próbujemy zreprodukować...
Awatar użytkownika
Lucas
Posty: 833
Rejestracja: pn lip 31, 2017 7:11 am
Lokalizacja: Chrzanów

W uzupełnieniu, zmiana czegokolwiek w cloudzie, nawet nazwy kanału w innym module, powoduje, że po ponownym połączeniu aplikacji wskazania się zerują na obu licznikach.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18335
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Myślę, że każdy restart w tych przypadkach zeruje pamięć.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2814
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Na pierwszym kanale miałem włączone zabezpieczenie przeciążeniowe ustawione domyślnie na 5A. Przepiąlem sobie przewód z gniazdka pod wyjście z tego kanału i podłączyłem frytownice o mocy 1200W.
mRow po przekroczeniu lekko tych 5A na tym kanale wyłączył przekaźnik, ale...
Na widoku głównym w aplikacji nie mam już informacji o wyłączeniu przekaźnika w wyniku przeciążenia. Obie apki oficjalna i nieoficjalna nie pokazują tego komunikatu, gdzie szukać przyczyny?
Wczoraj zaktualizowałem chmurę do v2.3.32, mRow w wersji v2.8.11

P.S.
Co to za wykrzyknik?
IMG_20210724_121135.jpg
IMG_20210724_121135.jpg (53.67 KiB) Przejrzano 745 razy
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
Patryk
Posty: 2694
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

pzygmunt pisze: pt lip 23, 2021 9:59 pm Kiedy dokładnie się harmonogram nie wykonał? Obecnie wszystkie zaplanowane wykonania zakończyły się powodzeniem. Harmonogram, który masz ustawiony nie wykonuje się w piątki i w soboty.
Z tym harmonogramem to rzeczywiście mój błąd.
Pokazywałem znajomemu jak to się robi.
PRZEPRASZAM !!!
za zamieszanie.

Wracając do mROW-02, czy są już może jakieś przypuszczenia, co to może być, że każde wył napięcia powoduje reset wskazań.
Wina sprzętu, czy oprogramowania ???
Patryk
Posty: 2694
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

@lesny8
U mnie na v2.8.14 jak sobie ustawiłem 0,1 to komunikat się pojawia.
A wykrzyknik na stronie konfiguracji też mam.
Załączniki
Screenshot_20210724-122009.png
Screenshot_20210724-122009.png (80.32 KiB) Przejrzano 742 razy
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2814
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Jak przeniose testowy przedłużacz z mROWem na biurko to sprawdzę to ponownie. Na razie wyłączyłem zabezpieczenie i obciążam przekaźnik frytownicą ;)
IMG_20210724_124725.jpg
IMG_20210724_124725.jpg (149.54 KiB) Przejrzano 742 razy
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
Awatar użytkownika
m4rlb0r0
Posty: 28
Rejestracja: śr gru 09, 2020 3:34 pm
Kontakt:

Obrazek
Obrazek

teraz rozmiarowo moduł mROW jest w zdecydowanym topie jeśli chodzi o urządzenia dopuszkowe :)

Po podłączeniu do lokalnego serwera MQTT ładnie wszystkie encje zgłosiły się w HA.

Jutro będę podłączał fontannę i oświetlenie

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu 8-)
Z-WAVE: FIBARO | Danfoss | D-Link • ZigBee: Ikea | Sonoff
LAN/WIFI: Amazon | Google | Xiaomi | Supla | Sonoff | Gosund | Raspberry | iRobot |
IR: Broadlink • RF: Sonoff
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL mROW-02”